Thank you for your continued support of amazarashi.
We would like to inform you about ticket refunds for "amazarashi Live Tour 2020 "boycott"", for which we recently announced the postponed performance schedule, as follows.
<About refunds for each play guide>
●Those who purchased at Ticket Pia
Refund period: 2021/1/10 (Sun) 10:00 - 2021/2/28 (Sun) 23:59
<For those purchasing performances other than the Sapporo performance>
Refund methods vary depending on how you received your ticket, payment method, etc.
Please check which refund method will be used from the URL below.
http://t.pia.jp/guide/refund.jsp*During the refund period, please request a refund during business hours at the store where you purchased the item.
*Please note that refunds will no longer be possible after the refund acceptance period has passed.
*Refunds cannot be accepted on the day the ticket was issued at 7-Eleven.
Please note that refunds will be available from 10:00 the next day.
Contact: Ticket Pia
https://t.pia.jp/help/≪For those who purchased the Sapporo performance≫
[Refund method]
Tickets must arrive by Sunday, February 28th by "registered mail," "courier service," or "specified registered mail" to the address below.
Please send it back.
After the refund period ends, we will send a ``cash registered mail'' to the address stated in the memo you will receive when returning the item.
We will issue refunds in sequence.
【Return address】
4F Sapporo MN Building, Kita 1-jo Nishi 3-chome, Chuo-ku, Sapporo, Hokkaido 060-0001
Addressed to Pia Corporation “amazarashi / Refund reception person”
[Required items for return]
When returning your ticket, please be sure to include a note with the following information.
1. Return address
名前
3. Contactable phone number
(If there is a discrepancy between the contents of the memo and the enclosed contents, we may contact you by phone to confirm.)
4.Unit price of return ticket
5. Number of returned tickets
[Precautions when returning]
Please be sure to include your ticket and return it.
Please note that refunds cannot be given if only a memo is sent.
●Those who purchased at Lawson Ticket
Refund period: 2021/1/10 (Sun) 10:00 - 2021/2/28 (Sun) 23:59
At the Lawson Ministop store where you purchased the product.
We will accept refunds, so please bring your tickets with you.
*The name of the store you purchased the ticket from is listed on the bottom left of the ticket.
*Please note that refunds will no longer be possible after the refund acceptance period has passed.
Customers who choose delivery and collection can go to the nearest Lawson store.
We will issue a refund.
Please refer to the URL page below for details.
http://l-tike.com/oc/lt/haraimodoshi/Contact: Lawson Ticket
https://l-tike.com/contact/●For those who purchased from e-plus
Refund period: 2021/1/10 (Sun) 10:00 - 2021/2/28 (Sun) 23:59
Please check the information page below for refund methods.
■Customers who purchased the Tokyo performance
Please check the information page below for refund methods.
https://eplus.jp/ amazarashi-tokyo/■Customers who purchased tickets other than the Tokyo performance
Refund methods vary depending on how you received your ticket, payment method, etc. Please check your situation using the chart below and make sure to complete the procedure within the specified period.
https://eplus.jp/sf/refund2●LINE TICKETにて購入された方
払戻し期間:2021/1/10(日) 10:00 〜 2021/2/28(日) 23:59
LINEチケットinfo のトーク画面から案内が届きますので、
指定の期間内に振込先をご登録下さい。
(期間内にご登録のない場合は払い戻しの対応ができませんのでご注意下さい。)
なお、分配などをした場合はチケット購入者ではなく、
そのチケットの保有者に払い戻しの通知が届きます。
詳細は下記URLページをご参照ください。
https://help2.line.me/ticketapp/web/categoryId/20005226/pc?lang=jaお問合せ:「LINEチケット」公式アカウント内「トークで質問」よりお問合せ下さい。
●キョードー西日本にてご購入のお客様
払戻し期間:2021/1/10(日) 〜 2021/2/28(日)
チケット発送前のため、個別にお電話でご連絡させていただきます。
1/22(金)までに連絡がない場合はキョードー西日本までご連絡ください。
お問合せ:キョードー西日本TEL 0570-09-2424 (平日・土曜11:00〜17:00)
●【サンデーチケットセンター】にてご購入のお客様
〜2月28日(日)必着で、半券がもぎられていないチケットを「簡易書留郵便」にて下記までご返送ください。
その際、「お客様のご住所、お名前、電話番号、同封のチケット席種・枚数」を封筒に明記のうえ、チケットを同封して下さい
準備ができ次第、「現金書留」にてご返金させていただきますので、しばらくお待ち下さい。
またご返金先は、購入時に登録されたご住所、お名前宛となります。
※指定の方法以外で送られた場合の未着事故につきましては、弊社では責任を負いかねます。
<返送先>
〒461-8522 名古屋市東区東桜2-12-8 TIビル
サンデーフォークプロモーション「amazarashi 払戻し」係
※万が一、 3月下旬ごろ になっても届かない場合は、お手数ですが下記までお問い合わせください。
お問合せ:サンデーフォークプロモーション 052-320-9100(12:00〜16:00)
●キョードー東北にてご購入のお客様
払戻し期間:2021/1/10(日) 10:00 〜 2021/2/28(日) 23:59
チケット発送前のため、個別にお電話でご連絡させていただきます。
1/22(金)までに連絡がない場合はキョードー東北までご連絡ください。
お問合せ:キョードー東北TEL022-217-7788
※水曜・木曜・金曜13:00〜16:00/土曜10:00〜12:00
この度は、チケット払い戻しのご案内までにお時間を要したこと、お詫び申し上げます。
引き続きご自身の感染症予防を行なっていただけますようお願い申し上げます。
amazarashi・スタッフ一同